Friday 17 July 2009

Kotaraya Kuala Lumpor


July,2009 : Dianggap sebagai satu sejarah dalam hidup aku dimana aku telah memulakan penulisan aku dan mempunyai blog aku tersendiri. Aku rasa mungkin sudah tiba masanya untuk aku menjadi seseorang yang aku nak jadi...bukan lagi menjadi seorang yang setia mengikut petunjuk dan telunjuk jari masing-masing yang ansung tak pernah cuba memahami apa yang aku perlukan dalam kehidupan aku. Yep,hidup memang hanya sekali..dan itu lah yang aku akan gunakan sepenuhnya untuk mengisi ruang dan langkah perjalanan hidup aku.Kadang-kadang aku menjadi penat dan lelah aku tak mungkin habis dek kekecewaan lampau yang masih hantui aku sehingga saat ini. Aku pernah melepaskan peluang yang sangat bermakna dalam hidup aku,pernah kehilangan ramai orang yang aku sayang,pernah hampir gagal untuk teruskan hidup tambah-tambahan membawa diri sebagai seorang yang bergelar 'bujang' di kota Kuala Lumpur ini. Mulai tahun ini,entah kenapa,detik hati aku merasakan sudah tiba masanya aku mengorak langkah dengan lebih serius dalam membawa diri aku mencorak langkah kehidupan aku pada masa depan. Kawan-kawan aku,aku harap kalian sudi bersama-sama aku untuk membantu aku merealisasikan impian aku.Hanya itu yang aku harapkan.Mudah-mudahan aku akan berjaya kelak.Amin.

No comments:

Post a Comment