Sunday 2 August 2009

Amylea AF3 at Bangkok Jazz.


Well..apepun a big thanks to James Wong for the invitation untuk ambil gambar the whole gig dua malam berturut-turut.Aku sendiri tak pernah datang kt Bangkok Jazz ni..terletak dkat Jln. Raja Chulan(sebenarnya sebelah office aku je)..padahal nk cari pun bukan main susah..haishhh..well..maklumlah..aku tak pernah melepak kt tempat2 mcm2ni..hahaha..so,dua malam tu aku enjoy la shooting gambar gig ni dgn syazsy..bnyak juga aku belajar especially psal setting laa..aku ni bukannye hebat sgt bab2 manual camera tambahan camera yg dipkai Nikon d300..mmg blur2 laa..aku igtkan that nite ade hot chick buat tarian separuh bogel dah nama pun BANGKOK jazz... rupanya DAMNNN!!tak seperti yg ku sangka..takde plak..sedih..sedih..huhu..but enjoy la malam tu..huhuhu

1 comment:

  1. wei..
    nak tarian bogel..
    meh dtg ukraine la..
    kekkekke~

    ReplyDelete